Sinnesro


Så var ena bra-att-ha-saken fixad =)  Det var inte så konstigt att vindrutespolarna inte fungerade när det var helt ihop-kleggat i backventilen.

Var samma problem i ventilen till spolaren till bakrutan men där råkade vi paja packningen för den var helt kaputt. Det går att ordna så snart har jag sprut bak också =)

Mycket bra tycker jag....

Pratade med mamma idag. Hon har inte orkat vara hos Mormor någonting. När jag har kortet ska jag åka och hälsa på Mormor i alla fall varannan vecka. Det är en stor anledning till att jag kämpar för körkortet faktiskt.

Lite egoistiska skäl för jag behöver träffa min mormor.

Mormor har vart en så stor del av mitt liv så jag behöver vara där ofta för min egen sinnesros skull. Jag vill kunna känna att jag har gjort vad jag kan. Jag är skyldig henne det. Någon måste se till så hon har det bra.

Mamma orkar inte för det är för tungt. Min morbror skiter högaktningsfullt i det. Så lotten faller på mig. Med tanke på vad hon har gjort för mig och ställt upp på mig under mitt liv så gör jag det gärna.

Första besöket när jag har körkort kommer att bli hos mamma. Det andra hos mormor.

Så ser det ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0