Ragga på garaget.org?


Så har ännu ett forum förstörts för mig. Jag har blivit raggad på på Garaget.org.

Det börjar ju alltid på samma sätt: Privat meddelande "Hej, saab är fint och du likaså, vad har hänt i helgen?" Jag vet ju vart det kommer att sluta men jag svarar att  jag har jobbat. Kort och koncist och icke inbjudande.

Svaret; "Msn? Tycker det är trevligare att prata där". Han fick då inget tillbaka.

Jag förstår inte det här.

På g.org träffas bilintresserade. Anledningen till att jag är medlem är att jag vill prata med andra bilintresserade.  Jag tror att det är varför de flesta är medlemar där. Sen om tycke uppstår och ljuv musik hörs mellan två medlemar så är väl det bra!?

Men att vara på g.org med uppsåt att ragga är fasen uselt. Det är inte så svårt att se det heller. Ingen bild, ingen bil, ingen uppgift på vart man bor.

Vill jag bli raggad på så hänger jag på Lunarstorm!

Nä, fy fallera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0