Orkar inte


Körkortet verkar ordna sig men allt annat är bara snurrigt....

Är less på mycket just nu.

Är jäkligt less på att alla andra får bete sig som de vill utan att någon säger nåt men så fort jag säger nåt så är det hårda ord tillbaka och visk visk...

Är trött på att vara nummer 2 som någon jäkla ersättare! Jag är fasiken värd att vara nr 1! Jag är värd att någon bryr sig och jag är ta mig fan värd att behandlas med respekt.

Just nu så känns det lite högstadie faktiskt.... Uteslutningsmetoden funkade då och det verkar som om det är det som gäller nu också.

Vad fan, jag har min karl, mina katter och min bil. Jag har allt jag behöver. 

För jag är hellre utan vänner än förvirrad....

Så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0