Lite gjort


Fasen jag sov i princip hela dagen igår. Mellan bloggningarna då naturligtvis =)

Var vaken ett tag när knase kom hem och han sov... Så jag krossade ett par panodil och somnade sen till CSI. Vaknade runt 22 tror jag och gick upp och lade mig i sängen. Somnade direkt och vaknade av att Knas bad mig vända mig om. Jag låg väl antagligen och snarkade åt hans håll... Som vanligt =)

Så jag gjorde det och sov och sov. Gick upp vid 12 idag. Känner mig bättre men inte helt 100. Har inte behövt ta några panodil idag.

Har haft lite ont i huvudet idag men det beror antagligen på att jag inte tog några blodtryckstabletter igår. Har tagit dom idag så det ska väl rätta till sig så småningom.

Lite nytta har jag gjort idag. Har ringt körskolan för nya lektioner och så har jag bokat halkbanan! =)

Sen har jag pratat med Linda massor. Somnade igår när jag skulle ringa henne ju..

Just det! I Juni flyttar bästaste Jennie till Leksand!! Yay! Hur roligt som helst!

Nu ska jag försöka få i mig lite fil...



Jag igår, inte så fräch direkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0