Hur ledig som helst


Vet inte hur jag tänkte när jag la schemat för den här veckan. Jag ahr vart ledig Måndag-Torsdag. Jobbat Fredad och är ledig Lördag och Söndag. Konstigt.

Visserligen räknar jag inte Måndag och tisdag som helt ledig för då var jag sjuk.

Idag har Fiffi och Danny (Hihi) åkt till Borlänge och ska köpa högtalare. Sen får jag väl inte se honom något mer idag när han ska bygga låda. Pojkar och deras leksaker *suck*

Behöver verkligen nya däck till bilen också. Men ja, det får lösa sig på något sätt helt enkelt....

Nu har jag fixat med lite räkningar. Tråkigt. Tänk om man fick behålla allt man tjänade! Fy fasen vad skönt.
Kanske inte varje månad för då skulle man inte uppskatta det lika mycket men kankse varannan eller var tredje =) det vore något det.

Idag tror jag vi ska grilla. Är skitsugen på grillspett.... Så det får nog bli det.

Nu ska jag mata fiskarna =)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0