Garaget


har vart dåligt med bloggning men jag har mest hängt på garaget.org och läst bloggar =)  Har ju jobbat också naturligtvis.

Inte så mycket att berätta faktiskt. Jagar lister och backspegel till Saaben, vill tvätta den och just nu vill jag äta glass!!! Det är ju görfint väder!
Synd och skam att jobba då tycker jag......

Har utbildning hela dagen i morgon så då blir det inte mycket sol till mig heller...... 

Jaja, ska ringa L-G´n nu och höra om vi kan dra till demonteringen , tvätta bilen och äta glass.... Tidsoptimist med tanke på att jag börjar kl 16 =)

Men men, får väl prioritera det viktiga =)


Hej hej

Kommentarer
Postat av: Sara

Äta glass? ;-)

2009-04-06 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0