Första etappen avklarad

Så var Riskettan gjord. Jag tror säkert att 18-åringarna som satt där lärde sig jättemycket om risker och om när man mognar och det ena och det andra.
Men för mig som är 27 år gammal och Uska är det kanske inte så himla intressant att höra att unga män hanterar bilen bättre och är med i fler olyckor. Jag fattar faktiskt att det inte går ihop.

I  helsike att de hanterar bilen bättre! Beror väl på vem fasen man jämför med....... Jaja, det kanske var plåster på såren efter att de är mer omogna, tar mer risker, kör fort mm... Vad vet jag?

By the way så var det en tjej där. 18 år naturligtvis. 100% svensk, antagligen infödd Borlängebo. När hon pratade med sin killkompis som var invandrare så bröt hon!!! What the fuck??? 

så här lät det: "Alltså, har du sett henne på verkligheten eller? Det är värsta dåligt" Jag höll på att dö av garv! Vilken Wannabee... Jaja... konstigt folk finns överallt det är ju bevisat =)

Nu är kursen i alla fall gjord och nästa är halkbanan 13/5. Då ska jag rejca (vilken konstig stavning det blev) som faaan =)

Köpte förresten en skylthållare igår. Blev jävligt rockigt!!

Vill ni se nya dekalerna mm så ser ni det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0