090412


Har läst en blogg som skrivs av en 15-årig tjej som väntar tvillingar. Vem är jag att dömma henne? Min uppfattning i frågan är att barn ska vara barn och inte få barn.....

Kommer att fortsätta läsa för att se hur det går =)   Det blir bara så himla tydligt när hon lägger ut en bild på en bebis-klänning och skriver; den här ska jag sy i syslöjden.. Syslöjden?? Då inser jag hur ung hon är, det har nog inte slagit mig innan.

Vad gjorde jag när jag var 15 år? Skolkade, tjyvrökte, sjöng i kör, spelade innebandy mm.  

Kontentan är: Folk får göra hur fan dom vill, klart det kan gå bra för henne. Det jävliga är att jag har bara sett tonårsgraviditeter som inte gått så himla bra. Så det återstår att se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0