Sol!

åh! Vi sov till en tolv idag! Behövdes kanske =)  Solen skiner och vädret är helt underbart!

Ska till och laga någon mat snart, ska ju börja jobba kl 17....Ledig Måndag och Tisdag så jag får slappa då =)

Ringde Volvo igår, var fördig och hade vart det i ett par dagar (varför de inte har ringt vette fan). 5000 riksdaler gick kalaset på! Besiktningsgubben hade rätt, det var en ABS-sensor som var trasig. Bara den kostade över tusen spänn.... jaja. Jag hade bett dom att sätta däcken på rätt plats men det har dom naturligtvis inte gjort. De har bara kollat så muttrarna var åtdragna ordentligt *mummel* Jaja, Mangan får väl kolla på det då. Men det är skapligt irriterande....

VErkstadsgubben fattade inte heller hur mitt däck hade gått igenom.. var tydligen en flisa borta. På sidan men ändå.. Blir till att limma dårå...

Ja, vi får väl jelt enkelt ta och hämta pärlan på måndag. Så; nu har jag en besiktigad bil, bara handledarkursen kvar då... Vilka moment för att köra bil!  =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0