Snorunge!

Under dagen som gått har jag upptäckt att min näsa har angripits mer och mer av täppa. Så nu sitter jag här med noll förmåga att andas gemon näsa. Men vad roligt! jag som trodde att den här förkylningen led mot sitt slut.... *suck*

Idag har jag jobbat till fyra. var med på mötet ändå, var ju lika så bäst tydligen... När jag kom hem stod Hena o Mangan och väntade på mig för vi skulle ju köra in bilen till verkstaden. Fick lov att be dem att sätta däcken rätt för Hena sa att det vinglade Nana! Har aldrig på stått att jag satte dit dom rätt =) Så det skulle de göra... Känns som om det blir dyrt det här. Hoppas de inte hittar nåt annat skunmt fel så det blir annu dyrare! Då blir jag ledsen i ögat....

Nä, nu ska jag ta min snoriga näsa och skutta i säng. massor med nässpray och snorpapper under kudden.... Blä!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0