Ledig

har vart ledig idag.. skönt men har haft tvånget att tvätta.... drygt men nu är jag i alla fall på andra maskinen och det får nog räcka för idag... Har hunnit prata med Nea i 3 timmar =) Och med Therese i 40 minuter =) Kul!!

Hämtade ju ut bilen igår som sagt... 4945 kronor blev det exakt. Men nu är det i alla fall klar förutom skatten.... Måste nog fan balansera däcken också men orka....

Kurrar i magen! har lyckats äta en fralla och sen levt på kaffe hela dagen.. inte så bra kanske men jag har inte orkat göra nåt i matväg.... Har tagit fram kyckling så jag ska börja med maten snart....

En bra sak är att jag har mata ormen idag =) Så nu ska jag skicka iväg ett mess till SS så det får komma och hämta den.... Verkar vara mest snack men vi får se.. annats skänker jag fasen bort den! Ska det ta ett år att hämta den? Don´t think so.. aja, vi får se vad som händer och sker.

måste börja med maten nu i alla fall..


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0