Jobbat kort.. igen!

Kom till jobbet i morse och ja tack för den överraskningen; 2 sjuka, så klart på min sida! Fick in en akut som kunde jobba och vips så var vi tre stycken! (Vi ska vara 4 på vardagar)

Summa; "personal med delegering, 1 utan, stressigt som tusan och en halvbutter Glory. (Pga stressen jobbar jag hellre än pratar) 1 duschad av 3 och jag fick självklart jobba över 2 timmar. *suck* Att jag aldrig får komma hem när det är meningen att jag ska... Lovade att jobba 7-16 i morgon (hur fan gick det till?) Hoppas jag kan smita undan avdelningsmötet ändå (ids fan inte).

Var och tränade och fy fasen vad den förra ledaren var bättre! Denna ledare förklarar inte utan hon bara gör och tycker att vi ska kunna. Tydligen har många i gruppen haft henne förut för de kan men jag kan fan inte allt! Man lär ju förklara, eller??

Nä, nu ska jag kasta in mig i duschen och sen dricka te och äta fralla =)

kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0