Illamående dag på jobb

har jobbat idag... var länge sen jag klev upp så tidigt faktiskt =)

efter fikat så började jag må otroligt illa och magen bara for upp o ner.... Antar att magkatarren börjar göra sig påmind igen när det blir mycket på jobb....
Som tur var hade jag en omeprazol o skåpet som jag fått av ssk förut. Sköljde ner med lite Proviva så blev det bättre efter en stund..

Doris fick gå hem tidigare och åka till doktorn. Hon har vart knasig i ett öga i två dagar nu så det var nog dags att kolla upp det, hoppas det gick bra..

När jag kom hem ringde jag mamma och slet ut strereon ur bilen. Ska köpa en annan, den där tar inte ens mp3-skivor.... När jag hade slitit ut den kom jag på att det var ju en skiva i *suck*. Bara att koppla ihop igen =) jaja...

Nu ska jag laga lite mat. Pannbiff blir det idag, gott gott =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0