Hej igen

Dåligt uppdaterat jag vet.. Är nog periodare på det här =)

Inget speciellt nytt under solen faktiskt, jobbar på som vanligt. fick ett smärre utbrott på jobbet idag. Blir så jävla förbannad när ens kollegor ska nedvärdera en och få en att må dåligt.  Hoppas inte mina andra kollegor tänker lågt om mig nu :/

Jag har för övrigt köpt ett nutt täcke! Förra vintern frös jag och hade två täcken på mig så nu har jag köpt ett nytt skönt duntäcke =) Härligt var det!

Imorgon är jag ledig och då ska jag och Hena till Borlänge. Vi ska lämna tillbaka stereon som jag köpte. Hoppas de tar tillbaks den. Sen ska vi på Panduro och shoppa roliga saker och så ska vi ta en sväng förbi Fnattas salong och hälsa på =) Roligt roligt!

Nä, nu ska jag mysa i soffa med min snickers =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0