Gårdagens utsvävningar

Hej!

Igår var jag och Hena till Borlänge och svirade runt lite =) Först var vi till Fnattas Salong och drack kaffe och pratade lite skit. Trevligt och en välfigt fin salong hon har denna duktiga tjej =)

Sen åkte vi till Kupolen och jag skulle ju byta min bilstereo. De hade ingen inne så jag får åka på fredag igen och byta. Kase ska ta ledig så vi ska mysa lite =) 

Ska byta denna   mot denna

Sen till Panduro där de inte hade det jag ville ha men jag fick med mig en del i alla fall. resten får jag ordna på annat sätt dårå... Hem och drack kaffe, pratade lite.

Idag har jag betalat lite fler räkningar. En vattenräkning som jag inte räknade med men det gick som tur var bra ändå. =) Idag är jag ledig igen. Måste verkligen tvätta idag. Tvätthögen är större än någonsin! Som tur är är tiden med klappträ vid Siljans strand historia och tvättmaskinen är uppfunnen så det sköter sig i princip själv =) ska sätta igång med det snart...
Har förresten hittat ett nyt intresse: tycker att det är skitkul att koppla bilstereo! fast den är klart. Allt som man kan skruva med är roligt =)

Nu lär jag nog sätta igång med tvätten om det ska bli nåt av det.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Så du menar att det finns annat än datorer man kan skruva på och koppla ihop? :-) Intressant...

2008-09-30 @ 16:33:00
URL: http://kidneybonan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0