fel fel fel fel feeel!

Fick hem min fina bilstereo igår. Men det fattades ungefär 4 öppningar på baksidan för att jag ska kunna koppla in mitt slutsteg.. Skit i helsike.  Försökte fulkoppla men det gick inte så bra.. får väl köpa en annan.. Men det är ju surt att jag har lagt ut pengar på den där..

jaja.. Möte igår, inte fullt så tjafsigt så det var skönt. Men jag tycker inte att vi bestämde så mycket ändå... Tajna fick hennes o Magnus bröllopspresent,bättre sent än aldrig =) Scrappade ett kort som blev snyggt för att vara första scrappingen för mig =)


Idag ska jag jobba kväll Har nyss ätit frukost och kollat på Oprah.

Jag o Hena har bestämt att vi ska gå ner 4 kilo var på två månader så nu är det skärpning! Åt pizza igår, sista på ett bra tag nu! Men jag var så hungrig efter mötet....

Anyway.... ska passa på att spela lite tv-spel nu när jag har tid =)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0