En dag kvar till ledighet!

Bara i morgon kvar och sen får jag vara ledig i två dagar! Skönt! Ska slappa och försöka slå ut den här förkylningen. ja på Onsdag ska ju bilen till verkstaden också...

Hoppas att M inte jobbar då så hon kan köra den dit, annars får jag fixa dit den på söndag eftermiddag....

gjorde Bonniers körkortstest nyss. Blev godkänd Yay! Fick 57 poäng och godkänd var 52 så jag är rätt nöjd faktiskt =) men det är en hel del som dom säger som jag inte fattar. Hur kan två skyltar som betydr samma sak betyda olika saker på provet? konstigt... ska fråga Hena Handledare, Sånt ska hon veta =)

Nä, nu the och ev, en smörgås. Sen sängen. Jobbar ju dag efter en hel helg med kvällar......

Kramar och god natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0