Besiktad men inte klar...

Ja vi åkte ju och besiktade bilen.. 2 st 2:or blev det. Men de märkte vi på vägen dit så det var ju inte direkt någon överraskning. läcka i avgassystemet och abs-lampan lyser...

Ska lämna in bilen på Volvo på onsdag. kommer gå lös på minst 3000 kr... Suck. men vad fan gör man då? bakre ljuddämparen var helt slut så de ska sätta dit en ny. En bra sak är ju att de kan ombesikta på volvo så då spar jag den resan i fall det inte blir något mer då ;/ kan ju alltid hoppas...

Lämpet har jag fått så nu är det bara att gå kurs och fixa bilen så sen ska vi ut o brumma jag o hena =) kan bli helt vansinigt roligt =) Helt vansinigt blir det då i alla fall,,,

Är sjuk faktiskt, förkyld och hade feber igår, gick och jobbade ändå. puckad som jag är.... Ska jobba i kväll också men känner mig bättre idag i alla fall så det går nog bra... ska vara ledig på tisdag och onsdag så jag får vila då,,,,

Nu ska jag ut o fixa lite med bilen...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0