Att säga nej

Fan fan fan fan fan fan!!! Var ju ledig idag men så blev då inte fallet! Ignorerade ett sms från vikariecentrum som låg i mobilen när jag vaknade.... tror ni inte att de rinde nyss?? Sa att jag skulle ju egentligen träna och får ni verkligen inte tag på någon annan?? Slutar med att jag får jobba ändå.... Jävla skit!! Varför har jag så svårt att säga nej!? Hur kommer det sig att andra kan säga nej och sjukanmäla sig men inte jag? Fy fallerra! jag som skulle träna..... Men jaja, jag får väl ta igen det på Onsdag...


Tränade igår och jisses vad kroppen lägger ner fort! Kunde ju inte lyfta någonting nästan! Hmm... jaja... nä, nu ska jag åka iväg till Gagnef och Therese =)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0