Söndag, vilodag?

Idag har jag jobbat, vänta, De ja vu anyone? Det känns som om jag inleder de flesta inlägg med de orden. Lite tråkigt men ja... =)  7:30-14 har jag jobbat i alla fall... Sen fick jag och Tina nys om att hemtjänsten hade en überskön massage-stol inne hos sig som vi bara var tvugna att pröva! Herregud vilken grej! Låg i en stol med benen i en pall som masserade den också! Jag bara kände hur blodtrycket sjönk! Kännde verkligen skillnad i kroppen och det var efter 15 minuter! Tänk att få sitta i den 1 gång/dag! Heaven! =)

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Gav ganska mycket. Sist stod jag mest och gäspade och ville hem och sova men idag gick det bra. Men jag gör inte lika bra ifrån mig som i våras. Nåväl, sånt ändras =)

Dags för the i soffan och sen sova... slipper gå upp före 7 i morgon. Yay!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0