Skaffa egna kompisar

Doris följde med til chefen igår och berättade läget för chefen. Hon tyckte att vi skulle berätta det på apt:n eftersom det gnälls om man sätter sig i nån minut... Är egentligen inte så pigg på det men det kanske är bäst så....Jag vet inte...
Jag menar: ska de tycka synd om en då eller? Vad är meningen? Äsch...

Annars... ja men Lilla fröken Jag-tar-över-alla-Dessies-kompisar-för-jag-är-relationsmissbrukare-och-puckad har gått på Hinkan på Facebook så nu får vi se hur det går. Vet att Hinkan inte gillar denna människa men många andra har valt bort mig för henne... Bortpundade psyko....

Exets flickvän är tydligen Gudmor åt fd väns barn.. (som för övrigt också är vän med överstående pucko, träffades genom mig), den kändes........... Men nu är det FD vän faktiskt. Det låter så stort när man ska hälsa på men sen får man veta att vederbörande har vart i byn för en vecka sen men själv har man inte hörs ett ljud............. KOnstigt folk...På alla de sätt och vis.........

Puckon kan de också kallas


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter inte som du har haft en så bra dag..Hoppas den blir bättre imorgon! Ska bli kul att ses den 29:e och precis som du sa så verkar hålan vara större än man tror :) Förresten...jag tyckte jag såg dig på mitt jobb för ett par veckor sen..var säkert nån kurs i lyftteknik elller liknande..var du där? Ha det bra så länge och hoppas kvällen blir lugn..Kramar Maria

2008-11-15 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0