Roadkill

Ja några dagar har förflutit sen sist. har vart ledig i helgen och knappt orkat röra datorn.

I Lördags åkte jag och Hinkan till Borlänge för lite shopping. Lyckades köra på en stor fågel (kanadagås maybe?)  som gick över vägen. Det var inte en utan en hel rad men jag träffade den sista... I alla fall bara en...
Dumt att panikbromsa när det är halt ute....

Söndagen gjorde jag ingenting alls eftersom jag blev förkyld. Kände av det redan på Lördagen men på Söndagen blev det värre.

Måndagen jobbade jag. Gick inte så bra med förkylning och Doris var väl om möjligt än mer trött och slut och sjuk än jag.... Ja jag fick jobbet gjort i alla fall men det var itne mycket mer än det. Jag fick i alla fall gå hem kl 14, stackars Doris slutade 16...

Idag är jag som tur var ledig, sitter just nu och äter frukost och dricker dagens första kopp kaffe.... Dagen kommer att bestå av X-Box 360-spelande (Tomb Raider) och så ska jag elda så det blir lite värme och tvätta en maskin tvätt..... Lugn dag alltså.  Skönt.

Ibland behöver man det....


I helgen ska jag på fest! Får väl se hur trött jag är. Ska ju jobba 7-16 samma dag. jaja... det ska nog gå bra.. =)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0