Nu iväg..

Jaha.. så var det dags att gå till jobbet då... egentligen är det väl inte dags riktigt än men innan jag har fått på mig skorna och hämtat allt jag glömt så är klockan dags. Plus att det är skönt att strosa till jobbet och inte stresspringa...
Verkar vara plus-grader ute eller i alla fall närmare 0:an. Men det är väl lika så bra att dra på sig vinterstövlarna ändå med tanke på att jag slutar 21:30....

Reflex på! Tänk om jag hade körkortet nu! Då skulle jag lätt ta bilen, trots att det tar typ 10-15 minuter att gå...  Bilstereon låter bättre än ipoden på något sätt =)

Nä, nu ska jag gå och inte sitta här och slösurfa på garaget.org  

See ya! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0