Nästan ledig

Idag har jag, Hinkan och barnen vart och ätit lunch. Mycket trevligt! As always. I morgon ska vi övningsköra lite innan vi ska åka till Borlänge på Lördag. Då ska vi ha en tjej dag och handla lite roligt =)

Hoppas jag får tid hos Fnatta till klipp och färg. känns som om det är dags att byta frisör till någon som har lite tid för en... Fnatta har klippt mig förut och är superbra!

Ja, det blev så att jag fick jobba idag i alla fall.. kväll men det gör ingenting. ska ju jobba med Doris lite så det är nöje!

Hämtade ut telefonen från Ica idag. Inte firekt imponerande grafik men den duger att ha med på jobbet. Händer ju rätt ofta att man slår i telefonen när den ligger i fickan. Min Lila är för finb för att förstöras =)

Nä, nu ska jag lägga in lite musik på Ipoden.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0