I morgon är en stor dag.

Då ska jag visa min svagaste sida på jobbet... inte så roligt faktiskt. Är skiträdd för att jag får komentarer som att jag inte skulle klara att jobba över huvud taget, vilket inte är sant. Men vissa på jobbet kräver väldigt mycket av andra, även om de inte gör så mycket själva. har upptäckt att de som springer snabbast gör minst... lite trist........

Sa till Chefen idag att det sk avara tystnadsplikt på denna info som de får. Vill inte ha det spridet över hela byn.. Superwoman ni vet...;) Tur att jag har Doris på mötet.......  

idag har jag jobbat dag i stället för kväll... skönt att ha det gjort faktiskt... nu funderar jag på vad jag ska göra till middag idag.. den eviga frågan =)

På Lördag ska jag köra till Borlänge.. Ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Lycka till! Det är inte alltid så lätt, vare sig för en själv eller för andra. Man vill ju gärna att folk på jobbet ska behandla en precis som vanligt, men samtidigt vara förstående och bry sig...



Några av mina kollegor har skämtat om mina påsbyten ibland, det uppskattar jag eftersom jag själv inte vill dramatisera sjukdomen för mycket.



Hoppas att det går bra och att dina arbetskamrater stöttar dig!

2008-11-18 @ 17:19:54
URL: http://kidneybonan.wordpress.com
Postat av: Maria

Lycka till! Du får ta ditt körkort snart och sen söka jobb på samma som mig, där finns det bra och roliga människor ;)

2008-11-19 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0