Carbs

Jaha, så har jag smält de dumma nyhetena en aning. Bearbetar på mitt eget sätt, gick ut och mekade med bilen. Bytte till de vita blinkersen. Blev skitbra må jag säga! Är stolt att jag klarade av att byta de alldeles själv =)


Idag har jag nog inte ätit en endaste kolhydrat tror jag. Inte medvetet i alla fall.... Det känns kan jag lova! Är himla sötsugen men det är just det suget jag tänkte bli av med... Det är för starkt.

Tackar Kidneybönan för mailet. Ska svara snart =)

Kramar på er

Ser nu skillnaden?




Kommentarer
Postat av: ella

snygg blogg!hitta dej nu genom doris annikas hemsida;)ha en bra kväll!

2008-11-14 @ 16:02:28
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0