Trött...

Har jobbat dag idag. Tog till och med lunch med mig till jobbet *ovanligt*
 Slutade rätt tidigt, 14:00. Cyklade hem och läste precis ut en av böckerna jag köpte igår. "Är det någon där?" av Marian Keyes. Den var verkligen jättebra!

Nästa bok är Jenna Jamesons biografi. Vi får se hur den är då...

Ville spela lite x-box med gubben men vet inte riktigt vart han tog vägen. Han kanske åkte ner till affären eller nåt... hmm... ingen koll alls har man =)  Men nu vill jag helst av allt spela lite Wolfis med Linda! Fan, multplayer kan bli jääävligt roligt!! Vi är så himla knäppa i huvudet när vi spelar Wolfis, Om någon höde oss så skulle de tro att vi var något rubbade =)

Nu lär jag ta reda på vart gubben gick någonstans..

Todelooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0