Tandläkarbesök

Igår fick Älsklingen en akuttid hos en tandläkare då han hade haft grymt ont ett par dagar.
Tandläkaren tömde tanden på blod och var, konstaterade att den var helt död och att det bllir en rotfyllning om två veckor... kalaset kommer kosta 2700kr! det igår kostade 450 så det blir en hel del för en tandjävel som redan är lagad. Sen att den är lagad på folktandvården i en håla där tandläkaren är alkis och full när han lagar det hjälps ju inte....

jaja... vad gör man? Sitter nu och väntar på att mamma ska dyka upp. Vi ska på Clas och sen ska vi beskära lite buskar o så =) Tänkte hon skulle få hjälpa mig bränna en sak så jag kan uppdatera mitt xbox så jag kan lira Doom3 =)

Fick hem mitt Tomb Raider igår, spelade på kvällen så jag missade CSI... Trodde klockan var typ 20-21 när den på riktigt var 21:45! jäkla tv-spels-beroende-människa jag är! =) men det är fan roligt....

Har hittat ett lite nyare Wolfenstein till x-box!! Underbart! Är nästan samma banor som i det gamla till pc men det är några nya banor och nya fiender!! Blev helt till mig när jag upptäckte att det fanns! Bästa spelet ever! Nu återstår bara problemet med att få tag i det....

Finns som xbox classic till 360 men verkar svårt att hitta det....

ja nu ska jag klä mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0