Spontanköp

Igår åkte vi till B-Länge och skulle bara handla lite. Jag skulle köpa Wii Fit och Älskling skulle köpa shorts och tröja..

Det slutade med att vi kom hem med en varsinn telefon... Jag har vart sugen på den lila skönheten en bra tag nu, har lite ångest men vad fan. Den är ju lila!! Fiint! =)

Älskling köpte en LG som han är totalnöjd med..

Är ju såklart lite ovant att vänja sig vid samsung igen men det vänjer man sig vid snabbt tror jag =)

Just nu sitter jag och kollar på tv och dricker en hallon och blåbärs-smoothie. Gjorde den på Lätt vanilj-yoghurt och lite mjölk och är god som fan! Har i flera veckor vart sugen på en sån så nu tog jag tillfället i akt =) Ska ner på jobbet innan två och ge bort lite pengar =) Är insamling till två som har fyllt 40 och ska lägga ut åt Doris också för hon är iväg med voffsing-poffsingen =) 

Så det ska jag göra idag. Tänkte lägga mig på gräsmattan och jobba lite på brännan också... Det går ju fort på mig så det borde räcka med att steka 30 min per sida =)   ja vi får se...

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejsan!
Hoppas du får en bra Torsdag :)
Och att helgen blir super också :)

Kram!

(Har frågestund i bloggen i dag också)

2008-05-29 @ 12:26:14
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0