Snö? Ursäkta?

när jag klev upp igår vid en 6 så vräkte snön ner! Vad fan? 17 Maj och snön vräker ner och stannar kvar? Vad fan är det frågan om?
Det snöade hela dagen utan uppehåll och när jag gick o la mig vid en 24 i går så snöade det också!
Aningens deprimerande må jag säga. Det är helt sjukt när man cyklar från jobbet och snön faller och det luktar hägg...

Nu håller det på att smälta bort i alla fall (tur det), För tillfället har solen hittat en lucka i molnen och det rinner och faller från taket =)   Min Hägg ser mycket piggare ut och det är inte så konstigt, det ligger inte en massa snö på den längre.... Mina penseer är väl döda däremot....  ska kolla sen, får väl plantera nya.... *suck*

Är ledig i dag, och i morgon... skönt. Idag blir kissungen 7 veckor så snart får han komma hem till oss! Hoppas bara det går bra med Korven...... Men det ska det väl göra...

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0