Rykten som cirkulerar

har jobbat idag. Är trött som fan men snart kommer Doris och dricker kaffe med mig så jag piggnar nog till då =)
Har väl som vanligt inte sovit så mycket i natt. Det är ju en normal företeelse när jag ska jobba dag... drygt...

Har gått bra att jobba idag. Gick snabbt och alla gjorde det dom skulle så vi var klara på rekordtid idag tror jag! Nio! jisses liksom... Lunchen var klar kl 13 (!) vad fasen.....
Har också pratat med chefen om ett rykte som kommer att ställa till en hel del problem. Detta rykte är inte sant, det var det jag frågade El Chefo så bajs på dom liksom.... man undrar ju vet som har hittat på det??

Nä, nu ska jag nog gå och sätta på kaffe så det är klart när Dorran dyker upp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0