Rättviks Marknad

Idag vaknade jag rätt sent. Klockan elva slog jag upp mina gröna ögon, inte illa med tanke på att vi gick o la oss efter Indiana Jones igår alltså vid klockan kvart i tolv =) Köpte en liten stereo till sovrummetigår så vi lyssnade på min Pure Moods-skiva när vi la oss. Jag lyssnade inte så mycket för jag somnade naturligtvis som en sten =)

låg och läste ett tag idag, klev upp vid två. Älskling hade serverat mig kaffe på sängen så jag saknade inget =)
KOm på att det var marknad så vi drog iväg med tåg. Har ju sett allt så de timmarna vi var där var helt lagom! Köpte en plåndbok och naturligtvis chokladmunkar, en av mina laster! Munkarna var enda anledningen att jag ville dit över huvud taget..... =)

Nu tittar jag på Körslaget så vi får se hur det går för dom allihop =)

Förresten. Väskan kom igår och den heter small men den är skitstor! Undrar hur stora "big bag"-väskorna är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0