Mycket gjort

Idag har jag gjort en massa ärenden.

Jag och Malin var till Borlänge och falun och svirade runt lite. Malin skulle hämta sina nya glasögon och vips så såg hon mycket bättre... =)

Jag var in på kupolen och provade sport-bh jag hade beställt, passade inte så klart, vilket skit. Köpte en anna bh i alla fall... man kan inte ha för många =) har köpt lypsyl på body shop och även vitaminer på apoteket. Ska se om min jävla trötthet ger med sig eller om jag måste ta upp det med min läkare vid nästa besök.... Det är järn och grejer i blandningen jag köpte för det kan ju vara det som gör det. Vi får se , hoppas går ju, orkar fan inte gå runt och vara så här trött mer. skulle kunna sova dygnet runt om jag hade samvete till det. Nu sitter jag o gäspar igen.,,,, drygt..

har också tagit nya kort till leg, mitt gick ju ut i December så det kan ju vara dags att fixa nytt =) tick ta gratis kort, bra att känna folk som jobbar på expert =)

Såg en yv jag ville ja... 50 tum =) lite lagom för mig då....

I morgon ska jag jobba kväll och då ska jag åka moped till jobbet så jag hinner hem till Greys.. viktiga grejor det där...

Nä, nu ska jag snart dricka lite the och sen soooooova min trötta sömn.... skönt som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0