missade samtal

fan då att jag aldrig lär mig! Doris hade ringt som fan i morse och ville att jag skulle jobba. Men mobilen ligger nere och hemtelefon har vi bara på nedervåningen och inte hör jag den. Det går inte att ha telefon inkopplad uppe får då stannar internet och tv:n när det ringer. Smått irriterande... Så jag har missat att jobba med Doris.. :(  Dumt...  Ja dom hade ju kunnat ringt T som tycker att hon a l d r i g får jobba.... hmm.. konstigt konstigt.... men så är det när man e favvo hos hon som betämmer...

Anyway, ska på Avdelningsmöte idag kl 14 och sen ska jag jobba kväll.... Känns faktiskt lite skönt att vissa inte ska vara med på mötet idag. Då kanske man faktiskt vågar säga vad man egentligen tycker... vi får se....

Solen skiner lite halvt om halvt idag. Snön ser ut att vara borta =) YAY! Hoppas det blir varmt snart så jag kan använda mina nya linnebyxor....

Bjuder på lite bilder nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0