Lång vandring

Ja.. det var meningen att vi skulle ut o käka på saloon men eftersom ett av de lokala Bilklubbarna skulle ha party så gick vi dit i stället. Jag och Linda alltså. Vi gick o vi gick o vi gick... vi skull en bit utanför stan och när vi kom dit var stämningen hög och musiken likaså... enda problemet var att inträdet var 150kr. en summa som varken jag eller Linda hade med oss... så vi fick vackert knalla tillbaks. Som tur var så mötte Lindas Hubbie upp oss och ringde på taxi =) tur för våra små fötter...

Såg massa fina bilar o vi träffade en helt cool brud på en fest! =)  Vi fick vara del av en gynekologisk udersökning också ´, det var rätt trraumatiskt. En ung tjej satt på ett biltak i Cruisingen( bilen var en BMW). Hon hade rosa klännig o helt plötsligt särade hon på benen åt bilen bakom o började "röra" sig själv... Men eeww!!! får fan mardrömmar men hon tyckte säkert själv att hon var jättesexig... ja jag säger då det.

Ska åka hem i kväll.. men innan dess ska jag umgås =) ska nog försöka få i mig nåt i magen också...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0