Jobbar hela helgen

Ska jobba hela helgen precis som rubriken säger. Har jobbat iag o ska jobba Lördag och Söndag också. har även tagit åt mig Måndag kväll för pengar behövs ju alltid =)

Fick som sagt jobba med Doris ikväll.. vi ska även jobba i morogn =) I morogn kväll ska vi åka till Orsa på cruising... blir väl inte så mycket cruisande för oss då för vi ska åka sääb dit men vi ska titta och dreggla. Vi ska tydligen dreggla åt både bilar och andra saker vad jag har förstått =) Spännande....

Upptäckte även när jag kom hem att jag hade trean ? Med dålig bild men ändå... Läste på telias hemsida och tydligen så får vi som har kanalpaket stor 3an 6an ztv och 8an den 1/6!!! YAY!!! jag äääälskar tv =) Vi har tydligen också fått viasat golf men den är inte så jävla spännande... hur man kan viga en hel kanal åt ModeratBandy övergår mitt förstånd.... Hur kul ör det att titta på?? Tacka vet jag Hockey...

Ha en bra dag i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0