Guld värd

Jobbade igår. Blev lite nere eftersom jag ibland tar åt mig och tänker för mycket. Åkte till Doris efter jobbet och drack kaffe. En Brutta värd Guld för fasen =) Vi drack kaffe och avhandlade lite saker... kom fram till att jag ska vara hemma ikväll. Synd, hade velat träffa Seifer (Kissungen) men vi får väl hem honom snart....hoppas jag....

Idag ska jag renskriva protokollet från Avdelningsmötet och sen ska jag jobba kl 16. Hoppas att A-C vill byta så jag får jobba med Doris. Ingen panik om hon inte vill för jag gillar att jobba med A-c också men Doris är ju så rolig liksom =)

Om man skulla ta sig i kragen och börja dricka det där kaffet som jag har bryggt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0