Bröllop!har

 jobbat idag och det har vart otroligt lugnt! Har jobbat med bra folk idag så det har vart ett rent nöje =)

Fick en överraskning när jag kom hem nyss. Är bjuden på bröllop i Augusti! Det ska bli roligt =) 




Har inte vart på bröllop sen min förra svägerska gifte sig.
 Ska nu alltså:

1: Hitta en passande klänning till mig
2: Hitta en kostym åt älsklingen
3: Vad i helsicke ska man köpa i present?? En bakmaskin? ;)
4: Kolla så jag är ledig ( Schemat är redan lagt)

har alltså lite framför mig. Men det ska bli roligt =)

Kommentarer
Postat av: MittLivSomJag

Jag älskar redan i.d!

Beroendeframkallande smink, framförallt för en tjej som jag, som hela sitt vuxna liv kämpat med problemhy. :D

2008-05-02 @ 20:55:06
URL: http://www.mittlivsomjag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0