Vet inte

vet inte vad det är för fel på min stackars lilla katt... :(  Han är då pigg idag och jag har inte hittat något kräks än, det är ju positivt. Älskling ska köpa maskmedel efter jobbet så jag ska maska av de båda små katterna ifall det är det som Seifer mår dåligt av... Han har förlorat sin kulmage och blivit lite smal och det är ju ett rätt säkert tecken på mask... vi får se, jag hoppas i alla fall att det är det så det hjälper..

Pratade med Anette som jag har fått seifer i frå och han har inte spytt nåt där hemma. Han har ätit vanligt vuxenfoder så det borde han ju vara van med tycker man då... Däremot bor det katter där som går ut så det kan ju vara mask, vi får se...

Det borde vara en av följande saker: 1) mask 2) Hårbollar 3) Att han inte är van vid vårt foder 4) HAn har tuggat på nån blomma.

Hoppas det är nummer 1... Just nu leker han med en påse så han är ju pigg som fasen i alla fall. Inte hängig, drägglar, hostar, snorar, nyser, diareé.... Svårt och jäkligt jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0