Utmaning

Jag har blivit utmanad av Maria

Tre namn jag går under:
1. Dessie
2. Karlsson (Jag heter inte ens Karlsson)
3. Deria

 

Tre saker som skrämmer mig:
1. Döden
2. Att bli gammal
3. Spindlar

 

Tre saker som jag har på mig:
1. Tunika
2. Trosor
3. Bh

 

Tre sanningar:
1. Trivs på jobbet
2. Älskar Sommaren!
3. Beroende av kaffe =)

 

Tre saker jag verkligen vill ha:
1. Ett el-piano
2. Fast jobb med hög lön =)
3. En donator när den dagen kommer

 

Utmanar er som vill säg till om ni antar utmaningen



Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

hihi vad kul att läsa..;) hoppas det är någon du känner som hoppar på utmaningen..;)

2008-06-05 @ 13:54:27
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0