Tuktas

Nu har Balthazar klappat till Seifer ett par gånger. Antar att det hinner bli fler. Men han är ju ganska rolig för han är ju så jäkla nyfiken. Han ligger ner samtidigt som han fräser och öronen är riktade framåt så antagligen har Ballen kassa instinkter och koll på hur man är aggresiv eller så är han egentligen inte aggresiv mot Lillen. Vet inte vad jag ska gissa på. Jag antar att det är en blandning av de båda för Ballen är liksom inte som alla andra katter....

men jag tror att det här kommer att bli bra i alla fall.... Balthazar är inte aggresiv mot mig utan bara gosig som vanligt. Idag när Lillen busade i soffan så tittade Ballen fram runt hörnet och det såg så roligt ut! ja ja... den här lilla är inte riktigt riktig heller. Han är så himla gosig. Han liksom klättrar upp på en och sticker huvudet i munnen, näsa eller ögat på en beroende på hur högt upp han kommer... haha! Skoj =)

Kommer lite fler bilder här =) 

Han har Meduza-bakben =) Ligger i hallen Det är roligt att leka med bandet till Mattes kamera

Nu sa jag göra mig i ordning och åka till jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0