Trött, kort bloggande

Idag är jag så jävla trött.
natten tingde tio i sex och frågade om jag kunde jobba. långledig, vad är det? Det har vart en fruktansvärt jobbig dag med oroliga boenden och midsommarfirande..

 Ringde Annica när jag slutade för jag tänkte hålla mig vaken men hon hade på ljudlöst. Så jag åkte hem och satte på datrn, kollade mail, la mig i soffan och kollade på Eddie Izzard och somnade.. så klart... vaknade och började om filmen från början och somnade igen. vaknade när Daniel kom hem och somnade igen... Behöver jag säga att det blev pizza idag?? orkade helt enkelt inte...

Anette har vart hit och köpt en moped...gosade med Seifer också... nu ska jag hoppa in i duschen... sen krypa ner i sängen med min nya Nemi som jag fick i lådan idag =) *lycka*

God Natt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0