Thunder and Lightning

Gick inte och la mig direkt igår. Upptäckte ju att det åskade =) Satt och tittade på det en bra stund och sen la jag mig.
Somnade som en sten.....

Idag ska jag jobba och i morgon ska jag vara ledig. Jobbar extra på måndag....
var lite orolig över att den jag skulle jobba med skulle sjukanmäla sig för det är inte så ovanligt men det har hon tydligen inte gjort så det är ju positivt. Dags att diskutera dessa jävla sjukanmälningar snart tror jag. En annan har ju lust att göra så så de själva får se vilket halvkaos det blir men vad fan man förlorar ju både pengar och anseende...... skulle inte klara av att göra så. Samvetet säger ju ifrån.....

Nu ska jag åka och handla lite.

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Tack! Är supernöjd med ringen. :) Den kunde inte blivit bättre helt enkelt. :) Kram!

2008-06-07 @ 21:06:16
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0