spel

Sitter och dricker kaffe. Ska snart göra mig i ordning för att åka till jobbet. Vi ska ha möte och sen ska jag jobba lite extra 17-21. Varmt ute idag, skönt =)

Jag o älskling spelade klart spelet igår, spöade skiten ur Heinrish vilket är alldeles för enkelt när man vet vad han har för svaghet. Lite besviken blir man faktiskt... Das Übersoldat är ju bra mycket svårare . oh well.. sånt är livet =)
Frågan är bara hur man ska kunna klara av att spela det där själv när det är ap-svårt på två? De har även inkluderat nya äckliga monster. Några sprakande gubbar i kåpor och mördar-robot-hundar med vapen på ryggen.. som om inte klicketiklickarna och co var nog liksom... Men jag får väl göra ett försök och se glad ut =)

har ju Tomb Raider att spela också, har fastnat men tror att jag vet hur jag ska lösa det =)

nu ska jag göra mig klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0