Lite halvdåligt faktiskt

I kväll har jag jobbat. Vi hade en rätt okey lösning på ett problem men det klaffade inte. i fick det att finka senare men då kom ett annat problem fram..... Drygt! Hoppas inte att nån sjukanmäler sig i morgon för då går det åt skogen...

Surprise surprise så kommer en tillbaka till jobbet som har hållt sig borta i två veckor. Under den tiden så har det vart nollade turer (= 1 man kort), jagandes av folk och irritation. Men sen kan man bara bestämma sig för att komma tillbaks och hur det ska gå vete fan... Jag menar ibland så skiter man i att dyka upp vilket betyder att man sätter nadra i skiten. Sjuk my ass!! Sjukanmäla sig går bra men då drucker man öl i stället... Men smörar man för assistenten så gör man... Pucko... Äh! Blir ju så jävla less. Antar att det blir jag o Doris som får täcka upp i sommar. För upptäckning för denna dam lär det ju bli... jag inbillar mig inget annat..........................

Sockerberoendet är på topp! Gjorde paj för ett tag sen.. helt sjukt. Det är ju inte gott efter ett tag... oh well det ordnar sig.
På Torsdag är det Blodomloppet. Ska bli roligt! Har 2 extraturer veckan som kommer och det är ju bra. I alla fall på Måndag för då ska jag jobba med Plars =) Det blir bra.

Nä nu ska jag gå och lägga mig. Sovrummet fungerar även som bastu så här års =) dags att investera i en fläkt tror jag =)

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0