It´s been a long, long time...

har inte skrivit på länge för jag har helt enkelt inte haft någon ork. Har börjat tidigt och slutat sen, som resten av sommaren kommer se ut, och har vart för trött.

Midsommarafton

Jobbade 716, helt okey... gick på det lokala firandet efter jobbet och drack en hemsk kopp kaffe, hyrde film på nätet och skulle sen hämta den och handla.. Men nej då... Den lokala affären som har som slogan öppet 9-9 hade stängt... *mummel*. Så det blev pizza... Inte roligt för jag hade sett fram emot grillad fläskfilé....

Midsommardagen

jobbade 7-16 igen.. med Doris som var trött och knasig =) lite sur hann hon bli också men sen skulle hon öla så jag hoppas att humöret vände =)
var trött när jag kom hem men hyrde filmen som vi skulle ha sett dagen för och den var skitbra. National Treasure 2. Käkade fläskfilé och klyftisar. Gick och la oss rätt tidigt, var trötter ju .

idag är jag ledig =) skönt! funderar på att ta en tur till Djura av alla ställen idag.... Hälsa på lite,

Nästa helg ska vi åka till Mamma och hälsa på lite =) Det ska bli roligt .

kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0