Inför Blodomloppet

jahaja...... har smörjt med aloe vera-liniment och grejat men tror faktiskt att jag ska ta en panodil eller två. Det är stort för mig mina vänner jag tar bara mina dagliga tabletter och värkmedicin när jag har feber. För ett år sen när jag började jobba på mitt jobb så fick jag lov att ta Panodil för min fot och det har jag aldrig gjort på de nästan 20 år som har gått sen jag skadade foten. eller skada förresten, ingen ser ju vad som är fel så jag lär ju få gå med det här resten av livet pga en läkare som avfärdade det som en stukning och vägrade undersöka den närmare.... :(  Pucko liksom. Man är rätt handikappad när man får ont i foten. önskar att jag kunde motionera mer men har jag ont så har jag fan ONT! Men idag SKA jag gå mina 5km så är det bara!

Har hoppat på kryckor i perioder för att cer gör så jäkla ont... inte kul... inte så himla roligt när man går ett par 1000 steg per arbetspass heller. Brukar komme hem och ha ont men vad fan gör man? Jobba lär man göra..... men jag önskar att nån kunde fixa det........

Anyhow, vädret kommer tydligen inte bli idealiskt för en promenad, trist. Blir att ta med nya vind-o-vattentäta jackan dårå =) men det är synd att det inte blev strålande sol och lagom temp med lite lätt bris =)

Har ju med telefonen så jag ska ta lite kort.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0