Grillat

Nu har vi ätit middag och jag sitter och väntar på att Älsklingen ska komma in. Han håller på och fixar med någonting ute... ställer in cyklarna i pannrummet tror jag... Jag och Linda har spelat tv-spel hela dagen. Försökte installera dc++ på min dator men det var nåt som inte funkade.. Nån som kan dc? hjälp mottages tacksamt =)

Linda var tvungen att åka innan vi hade spelat klart för hon ska jobba natt nu. Synd, det hade vart roligt att spöa Heinrich med henne =) Istället för Daniel spela med mig. man kan ju inte spara  när man spelar mulitplayer. dumt som fan. Däeför har vi haft ett maraton men vad fan inte klagar vi på att få spela Wolfenstein i timmer =) Det är ju fantastiskt!

För övrigt så har jag och Daniel ett sammarbete som är bra. Han täder grillen och jag grillar. Vi gör det vi är bra på =) Ha ha

Är skitsugen på nåt gott men jag har inget hemma....  har ju värsta sockerberoendet. illa.... nu ska jag se om han är klar. Det är ju några banor kvar om man säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0