Flytt

Nu har min Blogg flyttats till nya blogg-verktyget. ska väl bli bra =) Idag har jag sovit länge.. skönt som fan! Såg att assistenten på jobbet hade ringt 3 gånger men hon hade ju hunnit gå hem när jag såg det. Undrar vad hon ville dådå... Jag sover ju länge när jag är ledig eller ska jobba kväll. Man får ju passa på när tillfälle bjuds liksom =)

 Ska iväg och jobba i kväll, börjar 16 och i kväll kommer Linda =) ska bli roligt, det blir väl så att vi spelar tv-spel =) Helt galet..

På Onsdag har vi möte på jobbet. ser inte fram emot det alls kan jag säga..... kommer bli tjafs och det är typ redan bestämt. Tråkigt....  Jag får sitta bredvid Doris och hålla handen. Får ont i magen när det tjafsas........ Oh well..

Ska göra lite kaffe nu, suger i kaffenerven =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0