Dödstråkigt

Idag ska jag jobba dödstråkiga turen 14-21:30 med dödstråkiga M och dödsdryga T...... fy fan!!! ja jag får i alla fall pengar, 'r ju en extratur men faaan Doris vad jag önskar att det var du!!

Båda två på en gång liksom...........jaja, jag får väl stänga öronen och bita ifrån ifall det blir för mycket äckel... det j'vliga är att jag har förbaskat svårt att inte visa mitt missnöje när jag är arg på någon och gudarna ska veta att jag är arg för det T har gjort mot Jocke... eller önskat vad hon har gjort med honom. eller ljugit om vad hon önskar hon hade gjort med honom..... i vilket fall är det jävligt lågt och jävligt trailortrash över hela historien....  


Vaknade vid en halv tolv sista gången och gick upp. nu håller jag på och gör kaffe och ska äta lite frukost. Ska nog gå till jobbet idag... Ska ju gå Blodomloppet i morgon så inte blir det lite gående men ändå =)

Nä, kaffe nu.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0